Oferta
W jaki sposób możemy Ci pomóć? Jak rozwiążemy typowe i niestandardowe problemy?
W dużej mierze oferta K-NET s.c. skierowana jest do małych i średnich firm. Zazwyczaj projektujemy kompleksowe rozwiązania, które obejmują (a) przygotowanie, (b) wdrożenie i w konsekwencji (c) utrzymanie całej infrastruktury teleinformatycznej. Ponadto możemy zaproponować dostawy sprzętu i oprogramowania, prowadzenie pełnej dokumentacji, utrzymanie magazynu oraz doradztwo i pośrednictwo w kontaktach z dostawcami rozwiązań teleinformatycznych – słowem obsługę zewnętrzną działu IT firmy.
Szeroka gama technologii teleinformatycznych obecnych w życiu codziennym firmy często bywa przyczyną problemów w stworzeniu spójnej metody komunikacji i wymiany danych. 10 lat temu typowy informatyk czy administrator był specjalistą ukierunkowanym na rozwiązywanie konkretnej grupy zadań, związanych z firmowym systemem komputerowym. Obecnie nie można mówić o jednym systemie czy skończonym zbiorze zadań. Nadal istnieją takie same problemy (np. zapewnienie firmie dostępu do Internetu) lecz można je rozwiązać na setki sposobów, w zależności od zapotrzebowania. Dlatego mówiąc o usługach kompleksowych mamy na myśli
pomoc w wyborze technologii, wdrożenie i utrzymanie
słowem rozwiązanie problemu. Niezależnie od typu urządzeń, wybranego oprogramowania czy osobistych przekonań.
Na podstawie dotychczasowych doświadczeń możemy zapewnić, że jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom klientów, bez względu na zastosowane w firmie technologie, metody, czy algorytmy działania. Służymy również bazą wyselekcjonowanych, sprawdzonych dostawców sprzętu i oprogramowania IT.
Nasz typowy łańcuch działań zilustrowano poniżej:
W zależności od wymagań wszystkie kroki (oznaczone na schemacie kolorem zielonym) mogą zostać zrealizowane jako jedna usługa – bez angażowania uwagi lub dodatkowych zasobów klienta. Przejmując odpowiedzialność za stronę techniczną projektu, a także za zakup i dostawę sprzętu oraz negocjowanie umów z dostawcami oferujemy kompleksowe rozwiązanie problemu.